Vraagje? - Reisverslag uit Pandeglang, Indonesië van Judith - WaarBenJij.nu Vraagje? - Reisverslag uit Pandeglang, Indonesië van Judith - WaarBenJij.nu

Vraagje?

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

11 Augustus 2013 | Indonesië, Pandeglang

Ik heb een klein vraagje. Als jullie mijn blog gelezen hebben, zouden jullie dan misschien je naam in een reactie willen vermelden? Elke keer als ik op mijn blog kijk, zie ik een nummer aan mensen die mijn blog bekeken hebben. Maar ik ben wel benieuwd wie allemaal mijn blog lezen. Je mag een reactie plaatsen, maar het mag ook alleen je naam zijn.
Alvast bedankt!

Groetjes van Judith

  • 11 Augustus 2013 - 14:59

    Hanneke (mama):

    Uiteraard lezen wij jouw blog. Het is steeds weer een verrassing of er een nieuw verhaal opstaat. Groetjes mama.

  • 16 Augustus 2013 - 23:44

    Charlotte:

    Ik lees je blog uiteraard ook! Kijk om de zoveel dagen of er weer een update is ;)

  • 17 Augustus 2013 - 09:55

    Corneliske:

    En ik lees je blog ook :)

  • 17 Augustus 2013 - 20:35

    Aaltsje:

    Ook ik lees je blog. Ik vind het erg leuk om je verhalen te lezen!
    Xx en nog veel plezier daar.

  • 18 Augustus 2013 - 14:09

    Marion:

    en natuurlijk lees ik ook je blog !!
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Pandeglang

Judith

Actief sinds 21 Juli 2013
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 4376

Voorgaande reizen:

24 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

Verenigde Staten

25 Juli 2013 - 24 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: