Weer thuis - Reisverslag uit Friesland, Nederland van Judith - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Friesland, Nederland van Judith - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

31 Augustus 2013 | Nederland, Friesland

Ik ben nu weer sinds een week thuis.
De laatste dagen in Pandeglang hebben we niet zo veel gedaan. Op een dag zijn we nog naar het strand in Anyer geweest. Dat was erg leuk. Eerst ging ik samen met Tiara en Maura het water in. Maura vond het water helemaal geweldig, ze was daarvoor nog nooit op het strand geweest. Na het zwemmen ging bijna iedereen een keer met de bananenboot. Ook stond er op het strand een groot rotsblok. Hier ben ik samen met Nola, Lala, Guntur en Fajar naar toegelopen. Later zijn we er ook nog opgeklommen. Vanaf boven had je een heel mooi uitzicht.

Vrijdag 23 augustus was onze laatste dag. 's Avonds om half acht vertrokken we vanuit Pandeglang richting het vliegveld van Jakarta. Op het vliegveld aangekomen werd er door een kennis van Rina weer alles geregeld op het vliegveld. Maar op een gegeven moment kwam die mevrouw weer terug met de mededeling dat ons vliegtuig overboekt was. Ze kwam met een voorstel. Als we in Jakarta bleven en een dag later een vliegtuig terug namen. Dan kregen we per persoon een retourticket van Amsterdam naar Jakarta. Dit ticket zou dan een jaar geldig zijn. Uiteindelijk zijn Sicco en ik wel op het vliegtuig gestapt en zijn Rina, Dimas en Tiara in Jakarta gebleven.

Op Schiphol aangekomen hebben we eerst een tijd op onze bagage moeten wachten. Na dat we onze bagage hadden, kwamen wij ook de door de beroemde deuren en daar stonden dan mijn ouders en mijn broertje op ons te wachten. Als afsluiter hebben we nog even wat gegeten bij de Burger King en daarna gingen we richting huis.

Ik heb heel erg genoten op mijn reis naar Indonesië en het heel erg naar mijn zin gehad.

  • 31 Augustus 2013 - 18:35

    Hanneke De Boer:

    Hey meid,

    Fijn dat je weer thuis bent en bedankt voor je mooie verhalen.

    Tot snel!

    Mark, Marion, Piet en Hanneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Actief sinds 21 Juli 2013
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 4369

Voorgaande reizen:

24 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

Verenigde Staten

25 Juli 2013 - 24 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: